Σάββατο, 8 Οκτωβρίου 2011

ΤΕΧΝΙΚΗ ΧΑΡΤΟΠΕΤΣΕΤΑΣ




Tην τεχνικη της χαρτοπετσετας την εφαρμοζουμε....



Tην τεχνικη της χαρτοπετσετας την εφαρμοζουμε σε πολλες και διαφορετικες επιφανειες ,οπως ξυλο, κεραμικο,πετρα,γυαλι.υφασμα,πορσελανη.Ας αρχισουμε πρωτα απο τα απλα....
Διαλεγουμε μια επιφανεια πχ. ενα κομματι ξυλου ( ειναι πιο ευκολο για τον αρχαριο).


ΥΛΙΚΑ: 
-κολλα για τεχνικη χαρτοπετσετας,η κρισταλιζε ατλακολ
-ψαλιδι
-σπρει βενζινοκολλας 
-πινελο με ακρυλικη τριχα  
-χαρτοπετσετες
-πλαστικο χρωμα λευκο η ακρυλικο και πινελο.(εγω συνηθως χρησιμοποιω λευκο ασταρι)
-ενα ποτηρακι με νερο(για να ξεβγαζουμε το πινελο)
-ενα πανακι για να σκουπιζουμε το πινελο


ΕΦΑΡΜΟΓΗ:
Eιναι σημαντικο η επιφανεια στην οποια θελουμε να βαλουμε την χαρτοπετσετα ,να ειναι λευκη η απλα ανοιχτοχρωμη ,ωστε να μην χαθει το μοτιβο μας.Οποτε ...ξεκινατε με το να βαψετε το ξυλο λευκο και το αφηνετε να στεγνωσει.















Επειτα περνουμε την χαρτοπετσετα και κοβουμε το μοτιβο που θελουμε .( το κοβουμε με ακριβεια στα ορια του μοτιβου) Εγω στο παραδειγμα αφησα περιθωριο γυρω γυρω....

















Δε ξεχναμε ποτεεεε οτι επειτα πρεπει να αφαιρεσουμε τα διπλα φυλλα και να κρατησουμε το ενα και μοναδικο με το μοτιβο.




Με το σπρει ψεκαζω την επιφανεια μου και επειτα κολλαω την χαρτοπετσετα με προσοχη και την στρωνω με τα δακτυλα.











Επειτα παιρνω το ακρυλικο μου πινελακι και τοποθετω πανω στο μοτιβο μου κολλα.
Ξεκινηστε να απλωνετε ως εξης  :
απο το κεντρο τραβω μια ευθεια προς τα κατω και μετα απο το κεντρο προς τα πανω. επαναλαμβανω το ιδιο προς τα δεξια και προς τα αριστερα .Σχηματιζω δηλαδη εναν σταυρο. Συνεχιζω το απλωμα της κολλας απο την κεντρικη καθετη γραμμη ...προς τα εξω.









σταυρος
Αυτο το κανω για να κολλαει και να μην αφηνει κενα αερος.
Βαλτε κολλα αρκετη στο πινελακι σας ,καθε φορα ,γιατι αν ειναι στεγνο τριβεται ευκολα η χαρτοπετσετα και σκιζεται.Στρωνετε απαλα να παει παντου η κολλα σας.
Ξεπλενω παντα καλα το πινελο και το σκουπιζω ,αφου τελειωσω.











Απο κει και περα εχω την δυνατοτητα να συμπληρωσω και αλλα μοτιβα και στο τελος μπορω να ζωγραφισω  γυρω απο αυτα.( με ακρυλικα χρωματα ) ( εγω εχω δοκιμασει και με πλαστικα χρωματα)
πχ να παρω ενα σφουγγαρακι και να ταμποναρω το φοντο.....αλλα αυτα ειναι για πιο μετα......δοκιμαστε πρωτα την τεχνικη και μετα οι δυνατοτητες ειναι απεριοριστες σαν την φαντασια μας












Εφαρμοστε τις οδηγιες σε κεραμικο,πετρα ,ξυλο..........Καλη επιτυχια
Οποιαδηποτε απορια αν εχετε μην διστασετε να ρωτησετε.





2 σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...